سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کلیپ فیلم و آهنگ خفن موبایل دوربین مخفی جالب و ..
شما می توانید در این وبلاگ کلیپ های جالبی رو مشاهده کنید و درصورت تمایل با نصب نرم افزار اینترنت دانلود منیجر اون ها رو دانلود کنید. 
قالب وبلاگ

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهرگفت:


داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون های فراگیر دانشگاه پیام نور از روز چهارشنبه 7 بهمن ماه فرصت دارند اطلاعات ثبت نامی خود را بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مشاهده و در صورت مغایرت  نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.وی اظهار داشت: کلیه فیلدهای وارد شده به هنگام ثبت نام در مهلت تعیین شده برای تغییر و اصلاح امکان تغییر دارند از این رو داوطلبان می توانند نسبت به تغییر رشته های انتخابی در آزمون نیز اقدام کنند. معاون سازمان سنجش آموزش کشور به مهر گفت: داوطلبان به مدت دو روز و تا تاریخ پنجشنبه 8 بهمن ماه فرصت دارند اطلاعات ثبت نامی خود را در صورت مغایرت اصلاح کرده یا در رشته ها تغییراتی ایجاد کنند.


[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 6:50 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از 5 بهمن آغاز می‌شود
درگفت‌وگوبا ایسنا اعلام کرد: برگزاری آزمون در 23 اردیبهشت ماه
عدم تاثیر معدل در آزمون


معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه از پنجم بهمن ماه سال جاری در سراسر کشور خبر داد.
مهندس محمدرضا مهرادفر، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این باره گفت: ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از روز دوشنبه 5 بهمن ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز پنجشنبه 15 بهمن ماه نیز ادامه دارد.
وی با اشاره به نحوه ثبت‌نام داوطلبان در این آزمون گفت: داوطلبان باید در مهلت اعلامی و با مراجعه به دفاتر پستی و تهیه دفترچه راهنما و کارت اعتباری، از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی http://azmoon.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
معاون اجرایی مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خاتمه گفت:‌ آزمون کارشناسی ارشد سال 89 دانشگاه طی روزهای 23 الی 25 اردیبهشت ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
به گزارش ایسنا، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 89 دانشگاه آزاد اسلامی در حالی از هفته آینده آغاز می‌شود که دکتر سجادی جاغرق رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد نیز با اشاره به جزییات این آزمون، از عدم تاثیر معدل و سوابق تحصیلی در قبولی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو خبر داده بود.


[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 6:50 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به پذیرش یک نفر از هر 10 نفر داوطلب آزمون کارشناسی ارشد گفت: امسال به دنبال افزایش ظرفیت مقطع ارشد نیستیم.
حسین نادری‌منش با اشاره به طرح موضوع افزایش20درصدی خروجی‌های مقطع کارشناسی ارشد، به ایسنا گفت: براساس این طرح، از هر 5نفر یک نفر باید در مقطع ارشد پذیرفته شود که این رقم زیادی است، ولی اگر ما بتوانیم در این زمینه به رقم 13 درصدی نیز دست یابیم مطلوب خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 800 هزار داوطلب متقاضی ورود به مقطع کارشناسی ارشد هستند که تنها 75 هزار نفر جهت تحصیل در این دوره‌ پذیرفته می‌شوند. 
مصوبه سهمیه 20 درصدی متاهلان اجرا نمی‌شود
نادری‌منش درخصوص مصوبه‌ هیات دولت مبنی بر اختصاص سهمیه 20 درصدی آزمون کارشناسی ارشد به متاهلان تصریح کرد: هر مصوبه باید مراحل قانونی‌اش را طی کند و در این زمینه هنوز ابلاغ خاصی به بنده نشده است. همچنین برای افزایش این سهمیه در سال جاری تاکنون بحثی مطرح نشده است. 
احتمال حذف دوره شبانه
وی با اشاره به درخواست برخی دانشگاه‌ها مبنی بر افزایش شهریه دوره‌های شبانه گفت: در حال حاضر حدود 12 تا 15 میلیون تومان برای دانشجویان شبانه هزینه می‌شود، در صورتی که از دانشجویان این دوره فقط 6 میلیون تومان پول دریافت می‌شود.
بر این اساس دانشگاه‌ها خواستار افزایش شهریه دوره شبانه شدند؛ اما طبیعی است دانشجویان برای تامین این هزینه با مشکل مواجه هستند.
معاون آموزشی وزارت علوم در خصوص بحث‌هایی مبنی بر حذف دوره شبانه دانشگاه‌ها اضافه کرد: در این زمینه هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم، اما اگر در ماموریت دانشگاهی دوره‌های شبانه ضرورت نداشته باشد ممکن است این دوره‌ها در برخی دانشگاه‌ها بر اساس ماموریتشان حذف شود.
وی با اشاره به طرح بومی‌گزینی کنکور، با بیان این‌که 80درصد دانشجویان کشور از همه استان‌ها هستند، تصریح کرد: اعتقاد نداریم که در بحث بومی‌گزینی فشار بیش از این رقم باشد. 
تسهیل شرایط انتقال در دانشگاه‌ها
معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر این‌که بر اساس آیین‌نامه پذیرش کارشناسی ارشد، انتقال دانشجو در این دوره ممنوع است، اظهار کرد: با توجه به شرایط امروزی، این مورد در دانشگاه‌های هم‌سطح تسهیل شود و اگر فردی شرایط خاصی دارد در این زمینه به وی کمک شود. دکتر نادری‌منش با اشاره به بودجه 3000 میلیارد تومانی وزارت علوم، به جمعیت400 هزار نفری دانشجویان دانشگاه‌های دولتی اشاره کرد و گفت: وزارت علوم با این بودجه باید تمامی دانشجویان را تربیت کند.

[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 6:50 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]

جزئیات برگزاری و توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد/ رقابت 830 هزار داوطلب


. 766 هزار و 944 داوطلب در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند
. 63 هزار و 188 نفر متقاضی شرکت در آزمون کد رشته امتحانی دوم کارشناسی ارشد
. جزئیات توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد 89
. توزیع کارت ورود به جلسه آزمون ارشد از 26 بهمن ماه
. اعلام نتیجه اولیه آزمون کارشناسی ارشد در نیمه دوم اردیبهشت ماه


ثبت نام آزمون  کارشناسی ارشد فراگیر از هفته آینده


بر اساس اعلام سازمان سنجش ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد سال 1389 دانشگاه پیام نور از روز یکشنبه 13 دی ماه آغاز می شود.


[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 6:50 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]
[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 6:50 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]

یوزر پسورد جدید آنتی ویروس nod32آپدیت 11 بهمن 88


http://i269.photobucket.com/albums/jj44/downarchive2/2lat0s1.jpg


ادامه مطلب...

[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 6:50 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]

یوزر پسورد جدید آنتی ویروس nod32 آپدیت 12 بهمن 88


http://i269.photobucket.com/albums/jj44/downarchive2/2lat0s1.jpg


ادامه مطلب...

[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 6:50 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]
<   <<   46   47   48   49   50   >>   >
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

جهت دانلود کلیپ ها ابتدا برنامه اینترنت دانلود منیجر را نصب کنید . پس از نصب نرم افزار در گوشه ی بالا سمت راست کلیپ دکمه سبز رنگی ظاهر می شود که با کلیک روی آن می توانید کلیپ و ویدیوها را دانلود کنید.
لینک های اختصاصی
موضوعات وب
آرشیو مطالب
لینک های اختصاصی